FAQ

U maakt op basis van u voucher een keuze uit een van de pakketten.( in winkelmand aanklikken ).

Vervolgens komt uw bestelling automatisch in uw winkelmand.

Kies hierna voor Afrekenen. ( rechts boven ).

In het volgende venster kunt uw vouchercode (Kortingsbon) invullen, vervolgens  op kortingsbon toepassen klikken en de korting zal automatisch worden doorberekend.

Kies een bezorgdatum. ( is altijd op donder, vrij- of zaterdag ) Ons seizoen stopt op 1 oktober!

Kies een bezorgtijd.

U vult de gevraagde persoonlijke gegevens in.

Controleer uw bestelling in “Jouw bestelling”.

Vervolgens kiest u uw bank voor de betaling via iDeal of MisterCash/ Bancontact ( Voor het voldoen van de verzend- en verpakkingskosten ).

Ga akkoord met de algemene voorwaarden.

Druk op “Bestelling Plaatsen”.

U komt nu in de betalingsomgeving van uw bank,

Rond uw betaling af, en uw bestelling is geplaatst.

Wij bezorgen op elk postadres in Nederland ( behalve op de Waddeneilanden ). Indien u op uw vakantieadres wilt laten leveren, is dit natuurlijk ook mogelijk. Wij adviseren dit wel even aan te geven bij de eigenaar of receptie.

Onze vervoerder vervoert geconditioneerd. Hierdoor is het mogelijk om zowel koel als vries te verzenden. U ontvangt de vleesproducten ingevroren en de overige producten uit het gekoelde gedeelte van het transport. Kortom: ongeacht de buitentemperatuur vervoeren wij altijd onder de beste condities. Dus geen gebruik van milieuonvriendelijke piepschuimboxen.

NEDERLAND :Uw bestelling wordt op donder-, vrij-, of zaterdag tussen 8.00 en 18.00 uur geleverd.

BELGIE :Uw bestelling wordt op vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur geleverd.

 

De bezorgtijd is op basis van de planning van onze vervoerder. Wij hebben hier geen enkele invloed op !

Op het moment dat uw pakket is ingepland door de vervoerder ontvangt u op de avond voor bezorging, een verwacht tijdstip van afleveren. Mocht u vragen hebben omtrent de levering neemt u zelf contact op met de vervoerder op 085 – 0470841 !

Let op: Uw pakket zal slechts 1 maal bij u worden aangeboden.

Indien u niet aanwezig bent, zal het pakket retour gaan!
Helaas kunnen wij de inhoud van een retourpakket moeten vernietigen, en daarom kunnen wij het factuurbedrag NIET crediteren.

Wij adviseren u het pakket minstens 1 dag voor uw party te laten bezorgen. U heeft dan ruim de tijd het vriesvers bevroren vlees ( bij voorkeur langzaam ) te laten ontdooien.

U kunt  tot 2 dagen voor de bezorgdatum tot 18.00 uur bij ons bestellen. Het kan voorkomen dat we het maximale aantal pakketten per dag hebben bereikt en dat u deze dag niet meer kunt kiezen. We zijn dus uitverkocht voor die dag ! Let op: Ons seizoen sluit op 1 oktober.

Wij adviseren u het pakket minstens 1 dag voor uw party te laten bezorgen. U heeft dan ruim de tijd het vriesvers bevroren vlees ( bij voorkeur langzaam ) te laten ontdooien.

Onze minimale afname is 1 pakket. Elk pakket zal apart worden verzonden. Uw betaalt dus ook voor elk pakket apart verzendkosten !

De bijdrage voor de gekoelde verzend- en verpakkingskosten bedragen  voor levering in Nederland€ 9,95 per pakket. Voor België € 14,95 per pakket.

Uiteraard is het mogelijk ook pakketten zonder een kortingsbon ( voucher ) te bestellen. Voor grotere partijen (vanaf 50 menu’s ) kunt u contact met ons opnemen.

Indien u er voor zorgt dat de producten direct na levering voldoende gekoeld worden, zijn deze nog een paar dagen houdbaar.

Uw voucher heeft u reeds voldaan aan Vakantieveilingen. De overige kosten voldoet u aan ons. Dit kunt u doen via Ideal of Bancontact.

Neem contact met ons op via info@easygrill.nl of via de chat op onze site.

Hier treft u de productspecificaties van onze producten aan. Heeft u andere vragen over onze producten neem dan gerust contact met ons op.

Bekijk informatie